Jeste PDF a Adobe Reader

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Thu Apr 27 12:12:08 CEST 2006

Preji dobry den,

To muze byt zajimave, ale nejak nevim, jak by se vyporadaval preklad s tim, ze
treba mate rozepsanou soustavu rovnic, tabulku, nebo dalsi narocnejsi
konstrukce. U holeho textu neni problem, ale jen nesparovani zavorek muze vest
k zajimavym efektum. A pak pro nejake obsahlejsi texty, knihy, ... muze stale
probihajici preklad dost zdrzovat.

Mozna jen maluju certa na zed a uz je to vse nejak vyreseno a osetreno. Myslim,
ze by to pak zajimalo vice lidi.

Jiri Hospodka