Jeste PDF a Adobe Reader

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Apr 27 10:22:46 CEST 2006

On Thu, 27 Apr 2006, Jano Kula wrote:

> Prohlizeni dvi pomoci Xdvi nebo Advi bylo fascinujici. Pisete v emacsu a
> zmeny se okamzite projevuji v prohlizeci i bez ulozeni souboru. Odstavce
> se vam prelamuji pred ocima (zkousel jsem jenom na malych dokumentech).
> Jestli takhle rozchodite i prohlizeni pdf, tak dejte vedet.

Presne toto som chcel uz davnejsie vyskusat v mojom editore. Automaticky
by sa prekladalo (trebars na kazdu medzeru (s urcitymi vynimkami) iba
okolie kurzora (posledna rovnica, tabulka, odsek, etc.). A po preklade
okamzite spat do editora - lenze gsview neukaze zmeneny subor :-(

To moze byt fakt fascinujuce - hned vidiet, ze co piseme (uz prelozene).

Zdravim
Ladislav Bitto