plain TeX a cestina

Va'clav Studeny' Vclv at centrum.cz
Tue Apr 11 16:26:32 CEST 2006

Dekuji za voditko, uz jsme na to mozna prisel, soubor fmtutil.cnf
jsme sice zadny nenasel, ale vsiml jsme si, ze se  do formatu
se  imputuje soubor il2code.TeX.

\catcode225=11 \lccode225=225 \uccode225=193 % a-acute
\catcode193=11 \lccode193=225 \uccode193=193 % A-acute
\catcode228=11 \lccode228=228 \uccode228=196 % a-diaeresis
. . .

Neni to ono?
A nemate, prosim, misto nej nekdo nejaky soubor win1250code.TeX?