pdfpages

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Apr 11 11:01:53 CEST 2006

V Mon, 10 Apr 2006 18:48:49 +0200, Jan Machacek napsal(a):

> Zdravim vsechny,
>
> prosim o radu s nasledujicim problemem.
>
> Potrebuji spojit nekolik pdf souboru do jednoho.
> Jak se tu jiz nekolikrat psalo, delam to pomoci pdfpages.
>
> \includepdf[pages=-, offset=10mm 0mm, pagecommand={\thispagestyle{fancy}}]{pokus1.pdf}
> \includepdf[pages=-, offset=10mm 0mm, pagecommand={\thispagestyle{fancy}}]{pokus2.pdf}
>
> Prelozim pdfcslatexem, coz mi vytvori vysledne pdf, ktere je v poradku
> (v tom smyslu, ze oba dokumenty jsou v jednom souboru za sebou).
> Problem je v tom, ze ty jednotliva pdf-ka (pokus1 pokus2) jsou
> [...]

ja jsem kdysi potreboval neco v pdfpages upravit a tak jsem nasel kde se v
tom makru dela to samotne vkladani obrazku a upravil k obrazu svemu. Ale
moc prijemna prace to nebyla.

pdfpages vklada stranky "normalne" pomoci includegraphics.
tak tam kde se v pdfpages nastavuji parametry pro to
finální includegraphics zkuste navic testovat, jestli zrovna vkladana
stranka je suda nebo licha a podle toho ji posunout nebo neposunout.

jednodussi mi ale prijde napsat vlastni makro ktere po \natahni{10}{file}
udela desetkrat \includegraphics a \newpage pro strany 1 až 10 ze souboru
file.pdf, a podle parity strany posunuje nebo neposunuje.
kdyby se pouzilo multido.sty tak by to mozna nedalo zas tolik prace ...

R.M.