pdfpages

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Apr 11 11:06:32 CEST 2006

On Tue, 11 Apr 2006, Jan Machacek wrote:

> Twoside v cilovem dokumentu zapnute mam. Prave proto si myslim,
> ze to blbne, protoze podle me pdfpages nevi ze ma vkladat
> sude stranky jinak nez liche, ale je to jen moje domnenka.
> Soubory se kterymi jsem to zkousel presne odpovidaji
> zadane sablone. Nevim jestli se nejdena o nejake spatne nastaveni
> okraju, proste se mi to stale nedari. V ConTeXt-u jsem to nezkousel,
> jestli by to v tom slo lepe, jak se to dela?

Problem je mozna jinde. Pravdepodobne ty stranky, ktere chcete preskladat,
jsou fyzicky stejne velke, jako cilove stranky, takze pdfpages podle sve
vnitrni inteligence usoudi, ze to uz posunout nejde. Ja to resim tak, ze
PDF nacitam balickem graphicx, prikaz \includegraphics ma pro vkladani PDF
parameter page=cislo. Mam nastaveny \parindent=0mm a stranky vkladam do
boxu s nulovymi rozmery a vyplnemi \hss \vss, takze se usazuji podle
\oddsidemargin a \evensidemargin. Za kazdym boxem mam explicitne
\clearpage. Pocet stranek se da zjistit programove, takze si muzete
nadefinovat (radeji plainovsky) \newcount\strana, udelat \loop, v nem
testovat \ifnum\strana<\pocetstran a stranku vkladat pomoci:

\uncludegraphics[page=\number\strana]{soubor.pdf}

Nezapomente predradit \advance\strana1 a na konec pridat \repeat. Timto
zpusobem vlozie vsechny soubory.

> Diky Jan Machacek

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz