pdfpages

Jan Machacek xmacha08 at stud.feec.vutbr.cz
Tue Apr 11 10:01:55 CEST 2006

On Mon, 10 Apr 2006, Vit Zyka wrote:

> Mate zapnuty twoside v cilovem dokumentu? Ja se v takovych pripadech
> (sbornik z Wordovych prispevku) neobejdu bez individualniho doladeni
> (posun, orez ev. zvetseni). Autori totiz prilis experimentuji s
> sablonami ci je ignoruji. Nicmene pouzivam ConTeXt a pdfpages pro toto
> nepouzivam.

> Vit Zyka

Twoside v cilovem dokumentu zapnute mam. Prave proto si myslim,
ze to blbne, protoze podle me pdfpages nevi ze ma vkladat
sude stranky jinak nez liche, ale je to jen moje domnenka.
Soubory se kterymi jsem to zkousel presne odpovidaji
zadane sablone. Nevim jestli se nejdena o nejake spatne nastaveni
okraju, proste se mi to stale nedari. V ConTeXt-u jsem to nezkousel,
jestli by to v tom slo lepe, jak se to dela?

Diky Jan Machacek