Jeste ke spojování PDF

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Apr 11 10:52:44 CEST 2006

On Mon, 10 Apr 2006, Jaroslav Hajtmar wrote:

> Diky za online odpoved. Priznam se, ze Vami uvadeny Zpravodaj s
> kucharkou pana Chvaly mam doma a tesne pred tim, nez jsem psal svuj
> prispevek jsem ho prolistoval, abych se vyhnul tomuto trapasu...
> \pdfimage jsem pouzival pro vkladani nejakych PNG obrazku. O vkladani
> PDF obrazku  je psano na str. 47. Bohuzel jsem asi spatne pochopil
> filozofii PDF dokumentu, protoze jsem o vkladani a zpracovani PDF
> dokumenu nic nenasel. Predpokladam tedy, ze je dana stranka PDF
> dokumentu brana jako jisty celostrankovy obrazek - objekt s nimz se
> [...]
Mozna si vzpomenete na muj srovnavaci test LM/CS-LM/CS fontu. Mel jsem 3
PDF (nekolikastrankove) a potreboval jsem je poskladat tak, aby
odpovidajici stranky byly na jednom papire vedle sebe a zaramovane.
Nechtel jsem to psat otrocky, proto jsem si podle teto kucharky zjistil
pocet stran v souborech a udelal jsem \loop -- pochopitelne v LaTeXu. Je
to jednodussi nez patrani po nejakem balicku (ktery mozna ani neexistuje).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz