Jeste ke spojování PDF

Milan Vancura milan at ucw.cz
Tue Apr 11 10:08:58 CEST 2006

> Jsem inspirovan ke svemu dotazu z poslednich prispevku k tematu: PDFPAGES.
> Pochopil jsem, ze pro praci s pdfLaTeXem existuje balicek, kterym je
> mozno spojovat samostatne PDF soubory (i vytvorene jinymi prostredky nez
> pdfTeXem). Existuje nejaka takova moznost v pdfPlainu?? Koukal jsem se

Dobry den,

ja pouzivam pro tyto ucely programek dvipdfm - ve zkratce by se jako jeho popis
dalo rici, ze jako je dvips pro PostScript, tak je dvipdfm pro PDF. Tim padem
neresim, jestli pracuji v plainu nebo v LaTeXu, a navic mohu s klidem pracovat
a PDF vytvaret i se svou prastarou distribuci TeXu z dob pred pdftexem, resp.
pred jeho absolutnim rozsirenim na ukor puvodniho TeXu.

Snad se to bude nekomu hodit - treba take jeste nekdo nema/nepouziva pdftex...

Hezky den,

Milan Vancura