plain TeX a cestina

Va'clav Studeny' Vclv at centrum.cz
Tue Apr 11 15:43:39 CEST 2006

Dobry den,
pokousim se za strasliveho skripeni zubu po 20 stastnych letech s
OS/2 a emTeXem se snazim s TeXem prejit pod Windows. nainstaloval
jsme si MikTeX a TeXnicCenter. A ouha:

1. TexnicCenter  se nejak nezna k jinemu formatu nez Latexu. Tak jsme
ho zatim  oblafl tim, ze jsem vytvoril soubor csplain.efmt a
prejmenoval jej na latex.efmt.
  prvni popkus o kompilaci se povedl az na pismena s diakritikou.
  Jenze takto mi to pripada dost nesystemove.

2. v DVI mam spatne znaky s diakritikou. ma je, i kdyz xplicitne
zadam font csr10, taklze ve volbe fontu ve formatu asi problem
nebude. A asi bude nekde spatna nejaka tabulka kodovani, ale kde?

Neporadite mi aspon nejaky odkaz?

Dekuji

Vaclav Studeny