Jeste ke spojování PDF

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Tue Apr 11 08:26:12 CEST 2006

Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz> writes:

> Jsem inspirovan ke svemu dotazu z poslednich prispevku k tematu: PDFPAGES.
> Pochopil jsem, ze pro praci s pdfLaTeXem existuje balicek, kterym je
> mozno spojovat samostatne PDF soubory (i vytvorene jinymi prostredky nez
> pdfTeXem). Existuje nejaka takova moznost v pdfPlainu?? Koukal jsem se
> do archivu konference i cca 1/2 hodinky googlil, ale na nic jsem
> nenarazil. Muzete me prosim nekdo navest, kde by se k tomu neco dalo
> najit??? Jde mi o moznost zpracovani externich PDF souboru pdfPlainem.
> Pokud jsem spatne pochopil moznosti pdfTeXu, tak se omlouvam za OT.

> [...]

K jednoduchej praci s pdf subormi mozete tiez pouzit program pdftk. Je
free a dokaze pdf spojovat, vyberat z nich strany a mnoho dalsieho.
Samozrejme ale, ak uz ide o to, aby sa dokumenty nielen spajali, ale
napr. zrkadlili, cislovali strany a podobne, tam uz je balik pdfpages
a latex.

M. Fikar
--
mailto:miroslav.fikar[at]stuba.sk, http://www.kirp.chtf.stuba.sk/~fikar