Jeste ke spojování PDF

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Apr 10 22:35:23 CEST 2006

Diky za online odpoved. Priznam se, ze Vami uvadeny Zpravodaj s
kucharkou pana Chvaly mam doma a tesne pred tim, nez jsem psal svuj
prispevek jsem ho prolistoval, abych se vyhnul tomuto trapasu...
\pdfimage jsem pouzival pro vkladani nejakych PNG obrazku. O vkladani
PDF obrazku  je psano na str. 47. Bohuzel jsem asi spatne pochopil
filozofii PDF dokumentu, protoze jsem o vkladani a zpracovani PDF
dokumenu nic nenasel. Predpokladam tedy, ze je dana stranka PDF
dokumentu brana jako jisty celostrankovy obrazek - objekt s nimz se
pracuje s vyuzitim primitava \pdfimage .. a ktere se da do naseho
dokumenu vlozit stejne jako jakykoliv jiny obrazek ve formatu PNG, JPEG
ci PDF ... Mel jsem mylny dojem, ze se pdfTeX umi dostat jaksi "dovnitr"
PDF dokumentu a s temito vnitrnimi informacemi (textem) pracovat...

DIky za osvetleni.. Jarda Hajtmar