XEmacs + AUCTeX => pozor, chyba

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Apr 3 07:31:50 CEST 2006

Oldrich Svec - FSV napsal(a):
> Dobry den,
>
> "Prvni radek (o csplainu) by mel podle meho nazoru vypadat takto
> (nemam overeno, nechci laborovat s obludou zvanou Emacs):"
>
> Jaky tedy pouzivate program na psani LaTex textu? V xemacsu se mi moc
> libi jeho schopnost doplnovat prikazy (napr. prostredi atd). Umi to i
> jiny free program?

O editorech se tu uz parkrat diskutovalo, zkuste prohledat archiv
konference:
http://groups.google.com/group/cz.comp.cstex
(odkaz na strankach cstug je asi zastaraly, jak jsem prave zjistil)
nebo se mrknout na
http://www.fi.muni.cz/cstug/csfaq/sectI.html#Q-editors

Osobne jsem zacal po prechodu z MSWin do Linuxu pouzivat Jedit, puvodne
kvuli tomu, ze by mel byt pouzitelny pod obema systemy. Zatim ho nemuzu
ani doporucit, ani zavrhnout, jeste toho s nim moc neumim.

> Dale ke kompilaci. Uz se mi to podarilo najit ale pri kompilaci to
> vypise chybu viz priloha a to i pokud tam vubec ten pridavny text
> nevlozim a kompilace tedy neprobehne. Protoze jsem zacatecnik tak nevim
> co ta chyba rika. Nevite?

S chybou Emacsu Vam bohuzel neporadim, tez jej povazuji za obludu (i
kdyz myslenka na vitezstvi nad obludou je lakava). Doporucil bych
prohledat servery zamerene na linux jako www.abclinuxu.cz nebo
www.root.cz.
Jeste si dovolim upozornit, ze posilat textovy vypis ve forme obrazku je
prinejmensim znacne neefektivni. Nehlede na to, ze text se Vam tam
nevesel cely na sirku.

Jiri Zelinka