XEmacs + AUCTeX => pozor, chyba

Oldrich Svec - FSV oldrich.svec at seznam.cz
Sat Apr 1 09:01:50 CEST 2006

Dobry den,

"Prvni radek (o csplainu) by mel podle meho nazoru vypadat takto
(nemam overeno, nechci laborovat s obludou zvanou Emacs):"

Jaky tedy pouzivate program na psani LaTex textu? V xemacsu se mi moc
libi jeho schopnost doplnovat prikazy (napr. prostredi atd). Umi to i
jiny free program?

Dale ke kompilaci. Uz se mi to podarilo najit ale pri kompilaci to
vypise chybu viz priloha a to i pokud tam vubec ten pridavny text
nevlozim a kompilace tedy neprobehne. Protoze jsem zacatecnik tak nevim
co ta chyba rika. Nevite?

Za rady dekuji

Oldrich Svec

PS: Jaka je max velikost prilohy?
PPS: Pokud Vam tato zprava prisla podruhe, tak se omlouvam, ale prislo
mi toto: Hello Oldrich Svec - FSV <oldrich.svec at seznam.cz>,

your message with subject "Re: XEmacs + AUCTeX => pozor, chyba"
addressed to mailing list csTeX at cs.felk.cvut.cz was not accepted
because it is greather than 1500 lines.

(This message was generated automatically.)