XEmacs + AUCTeX => pozor, chyba

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Apr 3 09:32:28 CEST 2006

On Fri, 31 Mar 2006, Miroslav Fikar wrote:

> Vymazal som csplain aj na svojich strankach, aby som
> neuvadzal neoverene informacie.
>
> M. Fikar

Priznam se, ze jsem doufal v lepsi konec: ze se nekdo ozve, ze muj navrh
konfiguracniho radku pro AucTeX a csplain vyzkousel a shledal, ze to
funguje nebo shledal, ze je potreba to poopravit tak a tak. Pak by
v navodu na zprovozneni CSTeXu v AucTeXu ten radek mohl zustat, ale
opraveny. Neni prece duvod diskriminovat uzivatele csplainu.

Nejak jsem nepochopil, proc nemuzete ten navrh vyzkouset, a misto toho
rovnou ten radek mazete. Obludu jmenem AucTeX prece mate zprovoznenou,
takze prekazky k vyzkouseni snad neexistuji. Nebo ano?

Ja jsem sice ortodoxni plainista, ale kdyz je potreba neco
LaTeXoveho vyzkouset, pak jsem obcas ochoten napsat:

  \documentclass{article}\begin{document}test\end{document}

ackoli me z toho prsty boli. Takze jiste se najde ochotnik s AucTeXem,
ktery je ochoten testovat csplain a napsat do zkusebniho souboru:

  test\end

nebo ne?

Zdravim

Petr Olsak