Emacs + CS + TeX

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Tue Sep 27 08:35:35 CEST 2005

Dobry den,

to, co pisete je presne aj v preview-latexu. Emacs s tymto balikom
dokaze vytvorit png obrazky z casti kodu (obrazkov, rovnic, ...) a tie
potom "nalepi" namiesto originalneho kodu. Samozrejme, da sa ku kodu
jednoducho dostat a editovat ho dalej. Ale, ak som to dobre rozumel,
Emacs pod Windows este stale v aktualnej verzii nepodporuje obrazky,
a teda tato funkcionalita je dostupna alebo pod X11 (unix), alebo
s vyvojovou windows CVS verziou Emacsu 22.1. Skoda (pre vsetkych, co
su prinuteni robit pod Win).

M. Fikar

--
mailto:miroslav.fikar[at]stuba.sk, http://www.kirp.chtf.stuba.sk/~fikar