Emacs + CS + TeX

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Sep 27 10:41:31 CEST 2005

Dobry den

preview-latex lze nainstalovat bez problemu i ve WIN, jenom je potreba
pouzit spravnou verzi Emacsu. Ja jsem pouzil verzi z
http://sourceforge.net/projects/nqmacs (obsahuje uz primo binarky pro
windows) a instalace probehla bez nejakych problemu, presne podle pokynu
k preview-latexu (delal jsem to v dobe, kdy jeste nebyl preview-latex
integrovan do AUCTeXu, ale ted to muze uz byt jenom jednodussi,
slozitejsi to asi nebude). Hlavni je ze ani pod Windows nemusim
kompilovat emacs z CVS.

Krome toho pouzivam automaticke prepinani klavesnice podle pana Fikara
(upravene na ceskou klavesnici).

Oboji funguje skvele a bez problemu, takze kdo pracuje s emacsem pod
windows, neni o nic ochuzen :) Takze to je jenom na doplneni.

Preji pekny, bohuzel destivy, den (aspon v Brne).
Robert Marik