Emacs + CS + TeX

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Mon Sep 26 15:17:16 CEST 2005

Robert Marik <marik at mendelu.cz> writes:

> Dobrý den,
>
> výborná práce, skoda ze tu nebyla pred cca peti lety kdy jsem ten
> emacs horko tezko pod windows nastavoval. Ale i tak jsem tam nasel, co
> by se v mym emacsu dalo vylepsit.
>
> Mozna by se hodilo zapracovat sem jeste preview-latex (ale to asi bude
> soucast noveho AUCTeXu, tak to mozna nestoji za to) a hlavne
> automaticke prepinani na americkou klavesnici v matematice a ceskou
> nebo slovenskou mimo matematiku - to bylo velice fajn pri psani
> ceskych textu.
>

> Preji pekny den.
> Robert Marik

Dobry den,

Preview-latex som kedysi skusal, potom som od toho upustil - naucil
som sa pozerat na zdrojovy text tak, ze ho v mysli vidim vo vyslednom
tvare. Videl som, ze ma naozaj byt od dalsej verzie auctexu
standardom, tak som si povedal, ze to zatial necham tak. Ale mozno
mate pravdu, sksim to, aspon uvidim, co sa za par rokov
s preview-latexom udialo.

Co sa prepinania klavesnice tyka, mam na to tiez nejake makra, ale nie
vzdy robia, co chcem. Skuste to zobrat ako inspiraciu a bolo by fajn,
keby sa nejaky clovek vyznajuci sa v lispe na to pozrel:

http://www.kirp.chtf.stuba.sk/~fikar/texem/skkeyb.el

(nakopirovat do site-lisp adresara)

M. Fikar
--