Emacs + CS + TeX

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Sep 26 13:28:55 CEST 2005

On Mon, 26 Sep 2005, Zdenek Wagner wrote:

> Ja mam v OS/2 problem vyresen tak, ze ceska klavesnice ma
> stejne rozlozeni znaku potrebnych pro TeXovou matiku jako US kavesnice,
> takze prepinani mezi US a CS nepotrebuji.

vtedy som o tomto aj ja uvazoval, ale nakoniec som naprogramoval
automaticke prepinanie klavesnice a slovensku
som si nastavil tak ako pisu anglicania (velke pismena nad malymi).
Takto nemusim premyslat, ze ako sa zapisuju jednotlive slovenske
diakriticke pismena (tam je tusim zo desat roznych kombinacii).

 Zdravi
 Ladislav Bitto