TeXonWeb

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Sep 21 10:52:47 CEST 2005

On Wed, 21 Sep 2005, Jan Prichystal wrote:

> Prozatim pod licenci GNU/GPL neni, ale uvazuji o tom. Premyslim totiz,
> jestli to neni zbytecne. TeXonWeb je urceny pro pouziti pres web a na lokalnim
> pocitaci cloveku daleko lepe poslouzi lokalni instalace a specializovany editor.
> Editace textu v okne prohlizece neni uplne komfortni a toto reseni ma i dalsi
> nevyhody. Proto si nejsem jist, jestli by vubec nekdo mel zajem si to stahovat
> domu a pouzivat. Ale to je zrejme na delsi diskusi o vice lidech. Optimalne
> tak treba na SLT. :-)

Domu bych si takovy system samozrejme nedal, ale dovedu si predstavit, ze
nejaka firma ci skola by takovy server mohla provozovat napr. s trochu
modifikovanou TeXovou instalaci. Ja jsem na TeXonWeb zkusil zpracovat
dokument z ukazkamy hindstiny a sanskrtu a neproslo to, protoze chybi
dev.sty. (Kvuli me to pridavat nemusite, blbla mi instalace na mem
pocitaci, ale uz jsem na to prisel a opravil jsem si ji.)

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz