TeXonWeb

Jan Prichystal jprich at pef.mendelu.cz
Wed Sep 21 11:03:06 CEST 2005

Samozrejme, toto je duvod proc to nabidnout pod GNU/GPL
a kvuli tomu o tom uvazuji.

K tomu chybejicimu stylu. Ted je v systemu dodelana moznost
vytvoreni vlastniho uctu pro uzivatele. Kazdy ma pak svuj
vlastni pracovni adresar a tam si muze nahravat, co chce.
Takze tam si muzete nahrat i chybejici styl.

Doporucuji precist si dokumentaci. Je tam spousta novych veci.

	Honza Prichystal