TeXonWeb

Jan Prichystal jprich at pef.mendelu.cz
Wed Sep 21 10:35:52 CEST 2005

Prozatim pod licenci GNU/GPL neni, ale uvazuji o tom. Premyslim totiz,
jestli to neni zbytecne. TeXonWeb je urceny pro pouziti pres web a na lokalnim
pocitaci cloveku daleko lepe poslouzi lokalni instalace a specializovany editor.
Editace textu v okne prohlizece neni uplne komfortni a toto reseni ma i dalsi
nevyhody. Proto si nejsem jist, jestli by vubec nekdo mel zajem si to stahovat
domu a pouzivat. Ale to je zrejme na delsi diskusi o vice lidech. Optimalne
tak treba na SLT. :-)

	Honza Prichystal