TeXonWeb

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Tue Sep 20 22:06:22 CEST 2005

On 20/09/05 13:00 +0200 or thereabouts, Jan Prichystal wrote:
> na adrese tex.mendelu.cz jsem uverejnil novou verzi systemu TeXonWeb,
> ktery umoznuje praci s TeXem prostrednictvim weboveho prohlizece. Vice o
> systemu je v dokumentaci nebo ve sborniku ze SLT 2004. Doufam, ze se mi
> podarilo zapracovat nejdulezitejsi
Bohuzel musim konstatovat, ze to asi neni projekt vydany pod GNU/GPL licenci
nebo podobnou, takze se predstavy, ze ziskam zdrojove kody projektu mohu asi
jen vzdat, ze? Rad bych se zeptam, zda byste neuvazoval o zalozeni projektu
na freshmeat.net ci sf.net. Myslim, ze by to bylo velkym prinosem. Takto si
to nemuzu provozovat u sebe na lokalu a nemohu si to upravit jak ja sam
treba potrebuji. :-( Jinak, projekt je to moc hezky, preji hodne uspechu do
budoucna...

S pratelskym pozdravem,

--
Matouš Jan Fialka