gentium + babel + utf8, konecne reseni pro cizojazycnou sazbu

David Jez dave.jez at seznam.cz
Mon Sep 19 10:14:53 CEST 2005

> kdyz jsem mel font otevreny, prejmenoval jsem nektere obrysy dle Adobe
> standardu (o teto zmene jednam s autorem)
>
> Ze znaku, ktere jsou ve fontu obsazeny zbyva dodelat podporu pro IPA.
  A on vyvoj a autori jeste ziji? Zajimalo by me jak dopadnou zminena
jednani se SILem, protoze zmen by tam bylo zapotrebi udelat vice
(prejmenovat par znaku, kerning a hinting vubec neni pro narodni
abecedy, font se nechce beze zmen tisknout na HP LaserJet III apod.),
font neni poskytovan uplne pod GPL nebo nejakou volnou licenci, tedy ne
ze bych ji nejak extra studoval, ale mej jsem za to, ze zmeny do nej bez
souhlasu nejde udelat a co jsem zkousel naposledy tak mi nejak
neodpovidali...
  Jinak ho pouzivam pro cestinu, balik snad mam jeste nekde na
http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xjezda00/cstex/Gentium-tex.tgz

> Arnost Stedry
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez at seznam.cz