Pracovni slozka MikTeXu

jan.busa at tuke.sk jan.busa at tuke.sk
Fri Oct 28 21:04:19 CEST 2005

Dobry den,

trochu sa divim, naco davate zdrojak na plochu - hoci je to snad pohodlne.
Urcite je lepsie si pre kazdy dokument (clanok, knizku, skripta, listy
...)  vytvorit zvlastny adresar - tam potom mat aj zdrojak aj includovane
graficke subory (tie pripadne v podadresaroch).  A tam je prirodzene
TeXovat zdrojak.

Prijemny vecer

     Jnao Busa