Pracovni slozka MikTeXu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Oct 31 09:30:19 CET 2005

On Fri, 28 Oct 2005 jan.busa at tuke.sk wrote:

> Dobry den,
>

> trochu sa divim, naco davate zdrojak na plochu - hoci je to snad pohodlne.
> Urcite je lepsie si pre kazdy dokument (clanok, knizku, skripta, listy
> ...)  vytvorit zvlastny adresar - tam potom mat aj zdrojak aj includovane
> graficke subory (tie pripadne v podadresaroch).  A tam je prirodzene
> TeXovat zdrojak.

Take se divim, ze mate zdrojak na plose. Pro kraticke dokumenty to asi
nevadi, ale pokud pracujete s dokumentem, ktery ma treba 100 obrazku a
vklada nekolik souboru, pak si plochu naprosto zaneradite. A jeste by me
zajimalo, co u Vas konkretne znamena "dat na plochu", je tam soubor, nebo
jen zastupce? Kdyz si zobrazite plochu v nejakem souborovem manazeru nebo
vypisete jeji obsah z prikazoveho radku prikazem dir, vidite tam primo ty
soubory, nebo soubory pojmenovane neco.lnk? Zastupce (anglicky shortcut)
je specialni soubor s priponou lnk, neni to unixovy symlink, ktery se
chova jako normalni soubor. Musel byste zadat jmeno zastupce a upravit
makro tak, ze by z nej nejak vycetlo, jaky soubor se ma skutecne vlozit.
Osobne si myslim, ze je to sice zajimava aplikace, ale ze to za tu praci
nestoji.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz