konverze TEX - PDF landscape

Pavel Ostrý ostryp at gymjes.cz
Fri Oct 21 11:49:01 CEST 2005

Dobrý den
     omlouvám se asi za hloupý dotaz, právě jsem se začal seznamovat s TeXem,
Mám nainstalovany MikTeX, a chci si napsaný dokument převést do pdf. Použil jsem
cslatex "soubor" , pak dvipdfm "soubor" . Postup funguje, ale když jsem zkusil stánku otočit na šířku \documentclass[a5paper,landscape]{article} , nebo změnil velikost stránky - v DVI se to zobrazilo správně, ale v pdf je to pořád všechno na výšku v A4.
Asi to budou nějaké balíčky, ale zatím nevím jaké.

děkuji za radu
   Pavel Ostrý