hyperref v FC4/tetex3.0.6 [odstepilo se z Instalace TeXlive 2004]

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Oct 20 15:30:33 CEST 2005

Jan Holub wrote:

> Bohuzel to nepomohlo. Soubor *.out je uplne stejny jako na jinem funkcnim
> systemu.
>
> Nevedel byste, kde hledat chybu?

Asi bych zkusil zpracovat nejaky uplne jednoduchy zkusebni soubor a
podival se na
*.ps, ktery z toho leze, protoze .ps je lidsky citelny format. Obdobne
to lze dohledat
i v .dvi, protoze se na to pouziva \special a ten je v .dvi proste
prepsan ze zdroje.
Tak zjistite, jestli je problem v TeXu, dvips nebo ps2pdf.

S pranim uspechu,

Lubos Kloc