zacatecnici na pet let starych distribucich (bylo: Re: Malicka anketa ohladom CS a LM fontov))))

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Wed Nov 30 12:30:03 CET 2005

On Wed, Nov 30, 2005 at 07:39:50AM +0100, David Necas (Yeti) wrote:

> Nevim, co do toho pletete nejakou fyziku, takze to otocime:
> Nevim jak u vas, ale u nas nejsou lide, kteri prisli k TeXu
> jinak nez instalaci nasi stale aktualni a opecovavane verze,
> povazovani za lidi druhe kategorie.

Nevim, co do toho pletete lidi druhe kategorie, rec byla
o zacatecnicich; nevkladejte mi prosim do ust, co jsem nerekl.

> Krome toho se mi pokousite vyvratit neco, co jsem nikdy
> nenapsal, coz je pomerne marna snaha ;-) Kdepak jsem napsal,
> ze neexistuji zacatecnici s novou instalaci? Napsal jsem
> pouze to, ze rada zacatecniku ma starou instalaci, a za tim
> si stojim, protoze takove lidi proste potkavam.

A kdepak ja napsal, ze neexistuji zacatecnici s pet let
starou instalaci? Jen jsou to dle meho mineni vyjimky
potvrzujici pravidlo.

> Vyrobci PC samozrejme chteji, abyste si to myslel... Nebo
> pro vaz konec zivotnosti znamena, ze uz neni ,in`? I jako
> pocitacovy cvok jsem sve 4 roky stare PC nedavno upgradnul
> predevsim z rozezranosti -- ostatne slouzi dal, jen nekomu
> jinemu. Nicmene to jsme se dostali off-topic.
Tak aspon na necem se shodnem (ja take mam asi treti zakladni
desku v bedne z roku 90, ale kdyz po me bude nekdo chtit i na neco podobneho
instalovat TeXovou distribuci, nesahnu po stejne prehistorickem sw).

That's enough.
--ps