OT: Re: zacatecnici na pet let starych distribucich (bylo: Re: Malicka anketa ohladom CS a LM fontov))))]

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Nov 30 09:23:03 CET 2005

Mozna je tento mail trochu zvlastni s ohledem na mail Yetiho, ktery
prisel dnes rano. Psal jsem totiz tento mail vcera v noci ale vypadlo mi
doma pripojeni, takze prijde tento mail pozdeji nez mail Yetiho, i kdyz
spravne mel prijit pred nim (tim padem muze byt trochu narusen kontext
diskuze). Navic jsem v reakci na posledni Yetiho mail dopsal do textu
nekolik novych komentaru. Ale kdyz uz jsem se s tim vcera tak psal, tak
to odeslu.
Upozornuju, ze tento mail nema primarne utocit na pana Sojku, i kdyz to
tak vypada, ale ma spis naznacit, jaka je jinde realita a co si mysli
neangazovani pozorovatele.

..... nasleduje mail ze vcerejska

Ja osobne souhlasim spis s Yetim -  a to vlastne ve vsem!

Mam taky pocit, ze zijete mimo moji realitu (p. Sojka). Vy se na to
totiz koukate z  pohledu cloveka, ktery je prave takovym Guru, ktery to
chysta pro ostatni! Tim padem usuzujete, ze to musi byt vsude jako u
vas. Myslite, ze vsichni maji takove stesti, ze ve svem okoli maji
cloveka jako jste vy?? Navic clovek ktery nebyl  v kontaktu s vysokymi
skolami se k Linuxu driv vubec nedostal. Vetsina lidi v mem okoli si
hezky uzivala sve mladi s DOSem a  Mrkvosoftima voknama. Ja vlastne se
skoro dodnes se k linuxu nedostal a to bych i chtel se k nemu dostat!
Ale instalujte si linux, kdyz v sirokem dalekem okoli neni zadny
linuxak, ktery by vam obcas poradil s nekdy pro zacatecnika s
neresitelnymi vecmi. Jednou jsem to doma zkusil a kdyz jsem zjistil, co
me to stoji casu a namahy, tak jsem se vratil k Voknum.

Jinak s  (La)TeXem jsem zacinal cca pred 8 roky (velmi hruby odhad).
Prvni TeXova "literatura", ktera se mi dostala do ruky byla asi desata
xerokopie knizecky, kterou jsem si pro tuto prilezitost vytahl z
knihovnicky,  mam ji pred sebou a ctu:

Nazev: Uvod do systemu LATEX