zacatecnici na pet let starych distribucich (bylo: Re: Malicka anketa ohladom CS a LM fontov))))

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Wed Nov 30 09:04:58 CET 2005

David Necas (Yeti) wrote:

> Je uzasne, jak dokazete prevest cokoli na osobni utok.
>
> Nevim, co do toho pletete nejakou fyziku, takze to otocime:
> Nevim jak u vas, ale u nas nejsou lide, kteri prisli k TeXu
> jinak nez instalaci nasi stale aktualni a opecovavane verze,
> povazovani za lidi druhe kategorie.

> Pokud ji nedelal pred peti lety...
>
> Krome toho se mi pokousite vyvratit neco, co jsem nikdy
> nenapsal, coz je pomerne marna snaha ;-) Kdepak jsem napsal,
> ze neexistuji zacatecnici s novou instalaci? Napsal jsem
> pouze to, ze rada zacatecniku ma starou instalaci, a za tim
> [...]

Jemná poznámka na okraj

Tož toto PC, u kterého právě s rozespalýma očima (nejsem žádné ranní
ptáče) a s úsměvem píši jakýsi mail, je z roku 98, běží prakticky
nepřetržitě (a ještě chvíli doufám bude), a TeX na něm je z RedHatu 6.2
z roku 2000. A zrovna nedávno jsem tu své švagrové, TeXu neznalé,
vysvětloval a ukazoval, jak že funguje. Asi bych se měl nad sebou vážně
zamyslet. :-))

Marcel Svitalský

   Nebojte se šifrování - šifra je jako obálka na dopise.
   Osobní a důvěrné věci také nepíšete na pohlednici.
   GPG public key (ID 0xD98EC83A) fingerprint:
   3BEB 4658 A998 B9B3 3476  AD64 EF87 D0A5 D98E C83A