zacatecnici na pet let starych distribucich (bylo: Re: Malicka anketa ohladom CS a LM fontov))))

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Wed Nov 30 07:39:50 CET 2005

On Tue, Nov 29, 2005 at 11:47:23PM +0100, Petr Sojka wrote:

> Nevim jak na fyzice, ale v mem okoli opravdu nezacinaji,
> protoze se staram, aby distribuce byly aktualizovany
> a opecovavany, a v knihovne byl dostatek nosicu TeXlive
> a aktualni dokumentace k zapujceni.

Je uzasne, jak dokazete prevest cokoli na osobni utok.

Nevim, co do toho pletete nejakou fyziku, takze to otocime:
Nevim jak u vas, ale u nas nejsou lide, kteri prisli k TeXu
jinak nez instalaci nasi stale aktualni a opecovavane verze,
povazovani za lidi druhe kategorie.

> Nebo take na instalaci, kterou jim udelal TeX guru v okoli,
> a ten ji asi nedelal z pet let starych archivu.

Pokud ji nedelal pred peti lety...

Krome toho se mi pokousite vyvratit neco, co jsem nikdy
nenapsal, coz je pomerne marna snaha ;-) Kdepak jsem napsal,
ze neexistuji zacatecnici s novou instalaci? Napsal jsem
pouze to, ze rada zacatecniku ma starou instalaci, a za tim
si stojim, protoze takove lidi proste potkavam.

> Zivotnost bezneho PC neni ani pet let.

Vyrobci PC samozrejme chteji, abyste si to myslel... Nebo
pro vaz konec zivotnosti znamena, ze uz neni ,in`? I jako
pocitacovy cvok jsem sve 4 roky stare PC nedavno upgradnul
predevsim z rozezranosti -- ostatne slouzi dal, jen nekomu
jinemu. Nicmene to jsme se dostali off-topic.

> Verze v jejich udrzovanem OS (myslim zejmena linux)
> tak zastarala nebude.

Pokud to neni RedHat 7.2, ke kteremu prisli kdovi jak,
stejne jako k tomu TeXu (tesim se, jak si prectu, ze nevite,
jak u nas na fyzice, ale u vas se starate, aby distribuce
Linuxu...).

Yeti

--
That's enough.