Malicka anketa ohladom CS a LM fontov

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Tue Nov 29 22:23:32 CET 2005

On Tue, Nov 29, 2005 at 09:37:12PM +0100, Petr Sojka wrote:

> Zacatecnik asi nezacina na pet let stare distribuci.

Kontakt s realitou by neuskodil.

Zacatecnici casto zacinaji na instalaci TeXu, kterou udelal
kdysi davno nekdo jiny, na instalaci z nahodneho CD TeX
Live, ke kteremu nejak prisli, nebo na verzi, ktera byla
v jejich OS. Jako dokumentaci k tomu maji rozpadajici se
paperbackove prvni vydani LaTeXu pro zacatecniky a/nebo
Jemny uvod do TeXu... A diky stabilite TeXu to funguje
prekvapive dobre.

Jinak mam takovy pocit, ze musite znegovat z principu
vsechno, co napise Petr Olsak.  Skoda, ze jen tak mimochodem
neutrousil, ze 1+1=2, mozna bychom si pak precetli veci.

Yeti

--
That's enough.