Malicka anketa ohladom CS a LM fontov

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Nov 28 14:36:18 CET 2005

On Mon, 28 Nov 2005, Petr Sojka wrote:

> Z toho mj. vyplyva, ze CS fonty maji non-free licenci a jejich
> siritelnost v distribucich typu Debian je nemozna,
> na rozdil od LM. To je dalsi silny argument pro
> nedoporucovani pouziti Type1 CSfontu (krome mnozstvi Boguslawem
> demonstrovanych evidentnich chyb) a naopak
> perspektivnost LM (LM ma i OpenType verze).

V CS fontech se pise (nebo alespon psalo), ze jejich licence je stejna
jako u fontu BaKoMa, z nichz jsou vytvoreny. Nevim, zda se licence BaKoMa
nezmenila, ale puvodne byly free pouze pro nekomercni ucely. Obavam se, ze
jednou mohou CS fonty v type1 z distribuci vymizet ne proto, ze by
zabiraly mnoho mista, ale kvuli licenci BaKoMa.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz