Malicka anketa ohladom CS a LM fontov

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Mon Nov 28 14:27:31 CET 2005

On Mon, Nov 28, 2005 at 12:55:07PM +0100, Zdenek Wagner wrote:

> CM fonty v PFB existuji ve dvou verzich:
>
> 1. Velmi kvalitne prevedene a free od Blue Sky Research
>
> 2. S horsi kvalitou a podle Debian Licensing Policy pravdepodobne non-free
> BaKoMa
>
> LM fonty jsou odvozeny z fontu Blu Sky Research, CS fonty z BaKoMa.

Z toho mj. vyplyva, ze CS fonty maji non-free licenci a jejich
siritelnost v distribucich typu Debian je nemozna,
na rozdil od LM. To je dalsi silny argument pro
nedoporucovani pouziti Type1 CSfontu (krome mnozstvi Boguslawem
demonstrovanych evidentnich chyb) a naopak
perspektivnost LM (LM ma i OpenType verze).

S pozdravem
Petr Sojka