typo-nazor na CS a LM fonty

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Nov 24 13:21:28 CET 2005

Dobry den,

On Wed, 23 Nov 2005, Karel Piska wrote:

> Vetsi tucnost PostScriptovych Type 1 BaKoMa CM (z nichz jsou odvozeny
> PostScriptove CS fonty) je dana tim, ze Vasilij Konstantinovich Malyshev
> zkonvertoval originalni Knuthovy METAFONTove zdroje na obrysove krivky
> s mensi vernosti a presnosti, nez to udelali ve firme BlueSky
> (na kterych stavi LM), a tedy duktus CS v Type 1 mene odpovida
> originalu CM, nez je tomu v LM.

Co velmi pekne vidiet vo Vasich suboroch. Stiahol som si tych takmer
5MB a odhadom som na nich cumel celkovo uz dve hodiny. Mam taky dojem,
ze tie odchylky su velmi male. Tym ale, ze to je vacsie, tlaciaren
castokrat prida jeden raster navyse. Pri 300/600DPI to zbadat (papier
je z dialky tmavsi - pri texte pana Wagnera to vidiet), ale pri
2400DPI a vyssie asi uz to nikto nevsimne.

Zdravi
Ladislav Bitto