typo-nazor na CS a LM fonty

Ján Kľuka jan.kluka at gmail.com
Wed Nov 23 22:21:23 CET 2005

        Dobry den vsetkym.

    vyrobil som nejake testovacie pdf. Obsahuju

 1. cesko-slovensku abecedu,

 2. slovenske speciality, v ktorych treba davat pozor na kerning
dcaron, lcaron, tcaron, (vsimnite si kolizie makcenov s nasledujucimi
znakmi),

 3. viacero ukazok spravania sa uvodzoviek, okolo ktorych su akesi
podozrive medzery,

 4. Yetiho vetu plnu U s kruzkom.

10-bodova verzia: http://ii.fmph.uniba.sk/~kluka/lm/tests-10.pdf

12-bodova verzia (nevydarena): http://ii.fmph.uniba.sk/~kluka/lm/tests-12.pdf

zdrojaky: http://ii.fmph.uniba.sk/~kluka/lm/lmcs-test.tar.gz

Sam som zatial tie testovacie pdf netlacil. Na obrazovke sa mi ale
vobec nepaci umiestnenie dlznov a makcenov v LM fontoch: zda sa, ze su
posadene prilis vlavo. Ak si najdem zajtra cas, napisem nejake
komentare.

                                                            JKl'