LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Nov 22 08:20:39 CET 2005

Vit Zyka napsal(a):

> Vice jak pul roku pracuji na dokumentu pouzivajici LM. Potreboval jsem
> font(y), ktery
>
> - dokaze kombinovat patkove a bezpatkove pismo a strojopis,
> - bude obsahovat ceske znaky ve slusne kvalite,
> - plus par slov rumunsky a rusky.
>
> Z toho, co mam koupeno od Storma a toho, co sezenu na siti mi vypadly
> jen CS a LM. LM jsem zvolil proto, ze se staly implicitni v systemu,
> kterym publikaci pripravuji (ConTeXt) a po uvodnich pripominkach na jare
> panove Piska, Horak a Sojka a jejich zapracovani autory LM mi na nich
> [...]

Dobry den.
Zajem urcite bude. Bylo by to konecne neco konkretniho, o co se lze v
diskusi
s p. Jackowskim oprit. Mam totiz bohuzel dojem, ze diskusi vedou vesmes
lide,
kteri LM fonty v podstate nepouzivaji a vetsina argumentu je "jedna pani
povidala".
Vy jste prvni, ktery jasne rika, ze LM fonty pouziva a ma s nimi nejake
zkusenosti.
Takze moc prosim o nejakou ukazku, ktera by ten problem s vyskou verzalek
demonstrovala.

Zdravi
                  Jaromir Kuben