LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Nov 21 15:17:29 CET 2005

On Mon, 21 Nov 2005, Karel Piska wrote:

>   Prosim cleny CSTUG o vyjadreni zajmu a predstavitele CSTUG (vybor)
> o rozhodnuti o podpore/nepodpore LM fontu; napr:
>
> a) CSTUG ma zajem a bude podporovat LM fonty (jejich vyvoj, testovani,
> verifikaci, tvorbu baliku pro TeX, LaTeX,..,) a CSTUG planuje iniciovat
> napr. oficialni projekt  "Ceska a slovenska sazba s LM fonty".
>    (Jaromir Kuben napsal(a):
>    >> Reseni by mohlo byt udelano zpusobem, ktery navrhuje p. Tesarik.)

Hlasuji (ac oficialne hlasovani vyhlaseno nebylo) pro "a", ale obavam se,
ze na oficialni projekt nebudou lidi. Dohlednout na kvalitu LM fontu lze,
alespon doufam, i bez takoveho projektu. Prislusne soubory pro
babelizovany LaTeX bude jiste mozne pouzit i v cslatexu.

Staci poslat URL webmasterovi.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz