LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Milan Vancura milan at ucw.cz
Mon Nov 21 13:07:22 CET 2005

> Ptam se proto, ze si nejsem jist. Ve vyborovem listu mel dulezite
> slovo Petr Sojka a zdalo se mi, ze jeho nazor byl takovy, ze v zajmu
> pokroku bychom klidne mohli csfonty odlozit. Nekteri dalsi mu
> prizvukovali. Oponoval mu tam jenom Petr Brezina, ale ten se sobotni
> akce neucastni. Da se tedy predpokladat, ze Petr Sojka bude mit
> dulezite slovo i v diskusi s autorem LM fontu a z ni by pak
> B. Jackowski mohl nabyt dojmu, ze radi vymenime CSfonty za LM fonty.

Podle meho nazoru, jak uz jsem jednou napsal, neni co vymenovat, protoze se
jedna o zcela jina reseni pro jinou cilovou skupinu. CSfonty a LMfonty si podle
meho nazoru (z duvodu psanych v prvnim mailu) vubec nekonkuruji.

Nase podpora cstexu v distribucich je uplne nezavisla otazka a tim padem
vypadnuti cstexu z distribuci z duvodu nedostatecne podpory od Cechu samotnych
vubec nezavisi na LM fontech.

Milan Vancura