LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Nov 21 12:32:02 CET 2005

Zuzana Nevěřilová napsal(a):

> Dobrý den,
>
> českou sazbou se zabývám opravdu málokdy a když už, tak používám LaTeX
> +   babel. Pokud by nové LM fonty byly pěkné pro sazbu češtiny, csTeX
> by mi opravdu nechyběl. Zdá se mi, že by bylo lepší sázet dokumenty v
> různých jazycích podle stejného schématu (např. s babelem). Navíc
> řešení s babelem mi připadá přenositelnější po Evropě.

Omlouvam se za trochu zaujatou reakci, ale musim konstatovat : "To je
sice hezke, ze sazite cesky jen opravdu malokdy, ale co ti, kteri sazi
cesky skoro porad!" (only jeden vykricnik). Navic  je z hlediska teto
diskuze pro mne zajimava Vase implikace  "Pokud by nové LM fonty byly
pěkné pro sazbu češtiny ..." ... A co pokud se zjisti, ze zase tak moc
pekne nebudou ... , resp. kdyz se zjisti, ze s CS fonty ceska sazba
vypada porad nejlip .. nechame si utect nejlepsi kvalitu ?? Nestoji nam
za to ty CSfonty, i kdyz s nimi bude sazet cestinu jen par fajnsmekru a
"puristu"???

Jarda Hajtmar

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0546-6, 20.11.2005
Testovano: 21.11.2005 12:31:33