LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Nov 21 10:29:30 CET 2005

On Mon, 21 Nov 2005, Marcel Svitalský wrote:

> Nerad bych viděl, kdyby se něco takového mělo řešit při instalaci,
> zejména pokud by to mělo znamenat jakési přepnutí defaultního písma od
> okamžiku instalace dále, jak jsem to (možná chybně?) pochopil. Raději
> bych byl, kdyby CsTeX zůstal CsTeXem. Tečka. A k němu by mělo být k
> disposici co nejvíce vhodných a hezkých (tj. v *budoucnu* snad i LM
> fonty) českých písem, jež by bylo lze užít snadno uživatelem, ať již s
> pomocí OFS, vlastních maker definovaných uživatelem či elementárních
> maker typu cbookman.tex aj., nacházejících se (snad dosud, mám hodně
> [...]
Take bych to videl nerad. Nemam nic proti tomu, kdyby byl pripraven
balicek, takze nejaky \input by do bezneho plainu zavedl CS fonty, jiny
\input zavedl do csplainu LM fonty, i kdyz, uzivatele (cs)plainu si takove
veci delaji sami a nepotrebuji na to balicky. V LaTeXu jsou na to .fd
soubory, LM fonty lze pridat do OFS.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz