Off topic: Re: LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Nov 19 02:12:03 CET 2005

:-)
To mi patri. Pekne jsem si nabehl. Kdyz uz clovek pise o takovem tematu
a navic sam kritizuje, mel by si dat obzvlaste velky pozor, aby se mu
neco podobneho neprihodilo taky. Beru ovsem Vasi vytku vazne a priste si
to po proto sobe radne prectu radeji vicekrat. Doufam, ze jsem tam nemel
moc hrubek. "Citlive" veci davam vzdy radeji precist manzelce :-) a veci
na kterych mi obzvlast zalezi (treba oponentni posudek) davam radeji
prekontrolovat kolegum cestinarum.
Bohuzel manzelka jako radny obcan spi uz od 22:00 hodin a ja ji nechtel
budit ;-)

Zdravi Jarda Hajtmar

Josef Krob napsal(a):

>Dobrý den,
>odpovídám na dopis subj: "Off topic: Re: LM fonty a CSfonty, anketa nazoru"
>ze dne 18. listopadu 2005 v 22.54, ve kterém se psalo:
>

>(kraceno)

>k typograficke kulture (ale nejen k ni) patri i pravopis a korektni
>pouzivani interpunkce.  Proto je dobre se vyvarovat nasobneho pouziti
>znaku ! a ?. Vysi pocet otazniku neudela z otazky vetu otazkovitejsi a
>vykricnik je uz sam o sobe zduraznenim.
>
>Zdraví Josef Krob
>sobota 19. listopadu 2005 v 1.35

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0546-4, 18.11.2005
Testovano: 19.11.2005 2:11:42