Off topic: Re: LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Josef Krob Josef.Krob at phil.muni.cz
Sat Nov 19 01:43:58 CET 2005

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "Off topic: Re: LM fonty a CSfonty, anketa nazoru"
ze dne 18. listopadu 2005 v 22.54, ve kterém se psalo:

(kraceno)
> Jednim z duvodu, ze jsem pred par lety zacal TeX pouzivat, byla potreba
> sazet matematiku. Velice brzy jsem ale presel na TeX skoro vyhradne a od
> te doby pouzivam  MS Word a jine textove procesory jen zcela vyjimecne,
> napr. kdyz po me nekdo chce dokument, ktery musi byt schopen otevrit
> nekolik lidi (vetsinou pracovni zalezitosti typu odevzdat dokumenty,
> ktere budou v el. podobe vyuzity napr. jako podklad do vyrocni zpravy
> atd....)

> A ted zkuste hadat, proc jsem presel skoro vyhradne na TeX?? Protoze za
> [...]

k typograficke kulture (ale nejen k ni) patri i pravopis a korektni
pouzivani interpunkce.  Proto je dobre se vyvarovat nasobneho pouziti
znaku ! a ?. Vysi pocet otazniku neudela z otazky vetu otazkovitejsi a
vykricnik je uz sam o sobe zduraznenim.

Zdraví Josef Krob
sobota 19. listopadu 2005 v 1.35
e-mail: Josef.Krob at phil.muni.cz