LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Nov 18 11:03:54 CET 2005

On Fri, 18 Nov 2005 jan.busa at tuke.sk wrote:

> Teda som za to, ab sme sa ako CSTUG snazili o udrzanie CS-veci na
> instalacnych CD/DVD. Mimochodom, ake rozsiahle su tieto veci?
> Predpokladam, ze to spolu nie je vela MB.

Nejspis je to zanedbatelna cast prostoru na DVD, ale jde o jinou vec.

Soubor devanagr.zip (podpora hindstiny a sanskrtu) byl na minulych TL vzdy
spravny, z verze pro TL 2005 z nejakeho zahadneho duvodu vypadl jeden
dulezity soubor. Kdybych to nezkontroloval, byl by na TL nefunkcni. Neco
podobneho se muze stat CSTeXu. Nemusi vubec jit o umysl, muze to byt
obycejny lidsky omyl, a pokud nikdo z ceskych a slovenskych uzivatelu
nebude testovat TL v ruznych OS, muze se jednou stat, ze na TL bude
nefungujici verze.

Velikost ruznych balicku narusta a muze nastat situace, ze se vse na DVD
nevejde a bude nutno neco vyhodit. Jestlize se nikdo z ceskych a
slovenskych uzivatelu nebude na tvorbe a testovani TL podilet, pak mohou
tvirci TL (i jinych distribuci) nabyt dojmu, ze nam na pritomnosti CSTeXu
v distribucich vlastne moc nezalezi, kdyz ani neoverujeme, ze vubec
funguje.

> Prijemny den
>
>     Jano Busa

Zdenek Wagner