LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Ondrej Koala Vacha koala at vju.cz
Fri Nov 18 10:59:32 CET 2005

On Fri, 18 Nov 2005, Zdenek Wagner wrote:

> Jiste, prehodi se par definic a pregeneruje se format, ale TeX je postaven
> na myslence, ze stejny dokument se vsude vysadi stejne. To by pak jiz

Pozadavek 100% zpetne kompatibility naveky je ovsem hodne neprustrelny
argument (jak jsem psal)
- vede nutne k zachovani soucasneho stavu cs* a je pak uplne jedno jestli
jsou lm* nebo nejake jine fonty takove nebo
makove. Sazmorejme, pokud by novy font byl 100% shodny v rozmerech...ale
by by to opravdu novy font?

BTW, opravdu se treba v akademickem prostredi sdili dokumenty na urovni
dvi a ne treba pdf?

> neplatilo. Navic, clovek s pravym csplainem by napsal:

> \font\velkytucny=csbx12
> {\velkytucny dulezita poznamka: ... }
>
> Posdlal by to kolegovi, ktery ma take "csplain", ale misto CSfontu ma

Uz to tady zaznelo, ale znova - bylo by mozne mit csplain s cs* fonty,
rekneme zakonzervovany, a pak treba czplain-lm. -- Povazuji za velmi
potrebne, aby treba distribice TeXu v linuxu umoznovala ceskou sazbu a je
asi jedno, jakou mutaci fontu to bude udelane.

--
Ondrej Koala Vacha