OFF TOPIC!!!: Re: VYRESENO - Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Nov 9 00:13:24 CET 2005

>Presne nad timto "poucenim" mi dnes svrbely prsty, ale pak jsem si
>rekl, ze si asi Petr udelal statistiku uzivatelu obou baliku
>a koreloval ji s jejich premyslivosti, nez neco takoveho
>napsal :-). Ale kdyz se nad tim pozastavil i nekdo jiny...

:-) Jsem rad, ze neni v konfere nouze o humor ....

>Mozna nezbytnost hluboce studovat prebirana makra plainisty a vetsi mnozstvi
>casu, ktere tak stravi nad sazbou, je dana take tim, ze makra pro LaTeX
>jsou vetsinou uzivana vetsim poctem uzivatelu, a tedy jsou vice testovana,
>vetsina autoru techto maker dodrzuje uzus odliseni jmennych prostoru
>maker stylu (makra kolegy Wagnera napr. zacinaji \zw@), jsou
>dobre dokumentovana (literarne pres .dtx) atp.

S tim asi souhlasim.. Plainistu je jako safranu ... Hele nechcete taky
nekdo prebehnout do Plainoveho raje?? Odmena 11 melounu ... :-)

>kdyz se znovunalezene kolo zacne tocit ;-), ale sam uznavate, casove
>zdroje jsou omezene a tak pragmaticky sahate po hotovem.

To je pravda ..  obcas je nutne sahnout i po LaTeXu :-) ....

>Dalsim krokem vetsiny "prebehliku" je obvykle psani vlastnich
>LaTeXovych stylu [coz jsou vetsinou plainova makra :-)].

:-) Ze by ulitba Plainovskym bohum a panu Olsakovi, ktery na ne (ty bohy
... ) dohlizi z Plainlympu ??? :-) ... Jo diplomacie stale je potreba
... :-)

>S uctou a pozdravem
>Petr Sojka

DIky za pobaveni .. Jarda Hajtmar

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0545-0, 07.11.2005
Testovano: 9.11.2005 0:13:02