OFF TOPIC!!!: Re: VYRESENO - Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Tue Nov 8 23:07:44 CET 2005

On Tue, Nov 08, 2005 at 10:23:37PM +0100, Jaroslav Hajtmar wrote:
Hehehe...

> BTW: doufam, ze se zase nedostanete diky sve formulaci, ze ".. plainovy
> uzivatel vetsinou o prevzatych makrech vice premysli, nez je pouzije, a
> tim se lisi napr. od LaTeXoveho uzivatele." :-) ... do

Presne nad timto "poucenim" mi dnes svrbely prsty, ale pak jsem si
rekl, ze si asi Petr udelal statistiku uzivatelu obou baliku
a koreloval ji s jejich premyslivosti, nez neco takoveho
napsal :-). Ale kdyz se nad tim pozastavil i nekdo jiny...

Mozna nezbytnost hluboce studovat prebirana makra plainisty a vetsi mnozstvi
casu, ktere tak stravi nad sazbou, je dana take tim, ze makra pro LaTeX
jsou vetsinou uzivana vetsim poctem uzivatelu, a tedy jsou vice testovana,
vetsina autoru techto maker dodrzuje uzus odliseni jmennych prostoru
maker stylu (makra kolegy Wagnera napr. zacinaji \zw@), jsou
dobre dokumentovana (literarne pres .dtx) atp.

> Plainovsko-LaTeXovskeho "konfliktu" s panem Sojkou nebo jinym skalnim
> priznivcem LaTeXu... :-)  Tyto spory ve mne jako v nezaujatem
> pozorovateli vyvolavaji usmev - nicmene vzhledem k tomu, ze jsem
> "prebehlik" od LaTeXu k Plainu a nasel jsem v Plainu "smysl sveho
> TeXoveho  zivota" ... Vasim argumentum uz docela zacinam rozumet... :-)
> Na druhe strane ... pro jiste veci je zkratka LaTeX delany ... proto
> rozumim i panu Sojkovi..
> (hezky diplomaticke co?? :-))

Diplomacie je treba denne :-). Take znam ten povznasejici pocit,
kdyz se znovunalezene kolo zacne tocit ;-), ale sam uznavate, casove
zdroje jsou omezene a tak pragmaticky sahate po hotovem.
Dalsim krokem vetsiny "prebehliku" je obvykle psani vlastnich
LaTeXovych stylu [coz jsou vetsinou plainova makra :-)].

S uctou a pozdravem
Petr Sojka