OFF TOPIC!!!: Re: VYRESENO - Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Nov 8 22:23:37 CET 2005

Hehehe...
Je videt, ze mam LaTeXovske koreny ... :-).. V zadnem pripade si
nemyslim, ze jste to myslel ve zlem ...

BTW: doufam, ze se zase nedostanete diky sve formulaci, ze ".. plainovy
uzivatel vetsinou o prevzatych makrech vice premysli, nez je pouzije, a
tim se lisi napr. od LaTeXoveho uzivatele." :-) ... do
Plainovsko-LaTeXovskeho "konfliktu" s panem Sojkou nebo jinym skalnim
priznivcem LaTeXu... :-)  Tyto spory ve mne jako v nezaujatem
pozorovateli vyvolavaji usmev - nicmene vzhledem k tomu, ze jsem
"prebehlik" od LaTeXu k Plainu a nasel jsem v Plainu "smysl sveho
TeXoveho  zivota" ... Vasim argumentum uz docela zacinam rozumet... :-)
Na druhe strane ... pro jiste veci je zkratka LaTeX delany ... proto
rozumim i panu Sojkovi..
(hezky diplomaticke co?? :-))

Pekny den.. preje Jarda Hajtmar

PS: docela by me zajimalo, kolik  stredoskolskych ucitelu je v teto
konfere zapojeno .. mozna mam ze sveho malomestskeho pohledu zkreslenou
predstavu ...

Petr Olsak napsal(a):

>Omlouvam se, ze jsem byl spatne pochopen. Chtel jsem pouze zminit
>"pouceni", ze plainovy uzivatel vetsinou o prevzatych makrech vice
>premysli, nez je pouzije, a tim se lisi napr. od LaTeXoveho uzivatele.
>Mel jsem spise na mysli ten vecny konfikt "plain kontra latex" nez fakt,
>ze by mi vadilo, ze nekdo pouziva moje zplodiny (trebaze jsou
>neodladene a obsahuji tedy chyby).
>
>Aby tedy nedoslo k omylu, vse, co jsem zverejnil, je samozrejme k obecnemu
>pouziti. Muzete si s tim delat, co chcete, napr. si na tom zalozit zivnost
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0545-0, 07.11.2005
Testovano: 8.11.2005 22:23:19