OFF TOPIC!!!: Re: VYRESENO - Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Nov 8 21:56:08 CET 2005

On Tue, 8 Nov 2005, Jaroslav Hajtmar wrote:

> TOTALNE OFFTOPIC!!!
>
> 2pan Olsak : Jejda... ted to vypada, jako bych byl skaredy nevdecnik,
> ktery pouziva cizi makro a jeste si vybaruje a kritizuje...
> V zadnem pripade bych nechtel aby to tak vypadalo...

Omlouvam se, ze jsem byl spatne pochopen. Chtel jsem pouze zminit
"pouceni", ze plainovy uzivatel vetsinou o prevzatych makrech vice
premysli, nez je pouzije, a tim se lisi napr. od LaTeXoveho uzivatele.
Mel jsem spise na mysli ten vecny konfikt "plain kontra latex" nez fakt,
ze by mi vadilo, ze nekdo pouziva moje zplodiny (trebaze jsou
neodladene a obsahuji tedy chyby).

Aby tedy nedoslo k omylu, vse, co jsem zverejnil, je samozrejme k obecnemu
pouziti. Muzete si s tim delat, co chcete, napr. si na tom zalozit zivnost
a vydelatat slusny prachy. Ovsem vse prebirate na vlastni riziko, napr.
by mi nikdo nemel uctovat ztraceny cas za to, ze byl zmaten chovanim TeXu
v souvislosti s primitivem \right. (Ten priklad myslim v legraci.)

Jinak dekuji za podrobny popis stavu TeXu v nasich luzich a hajich
z pohledu jednoho uzivatele. Bylo to poucne.

Zdravim

Petr Olsak