Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich...

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Nov 7 09:26:07 CET 2005

Jaroslav Hajtmar wrote:

> Dobry den.
> Uz jsem tu zase s dotazem .... ;-]
> Muze mi prosim nekdo poradit, v cem jsou zvlastni plainovska makra
> \left( a \right)?
> Sazim matematiku v plainu a narazil jsem na to, ze se mi v ruznych
> prostredich. chovaji vzorce ruzne.
>
> Mam v plainu definovano \def\frac #1#2{{#1\over#2}} (tusim dle TBN...)
>
> Tento vyraz
> $\left( \frac{4x}{x+1} + 2 \right) : \left( 1 - \frac{8x^2}{1-x^2}
> \right)=$
> za normalnich podminek (novy prazdny soubor plainu tj. jen vzorec a
> [...]

Dobry den,
   mohu potvrdit nalez pana Svitalskeho - zkusil jsem prelozit tu Vasi
ukazku a zada takova chyba,
jakou popisujete, se neobjevila. Zavorky se vysazely ve spravne
velikosti. Jedinou opravu, kterou jsem musel udelat,
byla v definici  makra \O - v poslednim radku jste mel patrne na mysli
{\bf ({\the\cisodpov})\ {#1}}%

Nevola se ve Vasi instalaci misto plainu treba pdfplain s vystupem
prepnutym do dvi? Nelze vyloucit, ze se v
takovem pripade TeX chova trosku odlisne - byla by to ovsem chyba v
(napriklad) pdfTeXu.

S pozdravem,

Lubos Kloc